<span class=" italic" data-lab-italic_desktop="italic"><span class=" font-weight-bold" data-lab-font_weight_desktop="font-weight-bold">Nyhetsbrevene og nettsidene til Gravplassen har hatt en gledelig og formidabel utvikling det siste året.</span></span>
Nyhetsbrevene og nettsidene til Gravplassen har hatt en gledelig og formidabel utvikling det siste året.

POPULÆRE HJEMMESIDER OG NYHETSBREV:

Formidabel økning av abonnenter på nyhetsbrev

Nyhetsbrevene har hatt en formidabel abonnementsøkning siden vi startet med utgivelsene i oktober 2019. Mer enn 25% organisk vekst siden oppstart, og hver uke melder nye abonnenter seg på.

Publisert Sist oppdatert

Det er et godt utgangspunkt for videre arbeid med utvikling av vår digitale satsning.

Organisk vekst er økt trafikk med bakgrunn i egen utvikling. Eksempelvis har nye abonnenter til nyhetsbrevene tatt eget initiativ ved påmelding.

Verdifullt for annonsører

Med økt popularitet er nyhetsbrev og hjemmesidene en verdifull arena for nye og gamle annonsører. I disse dager jobbes det ekstra med planlegging og kontakt med eksisterende og nye annonsører. Dette gjelder Gravplassens trykte utgave, gravplassen.no og våre nyhetsbrev.

Her finner du medieplan, og nødvendig informasjon ifm. annonsering.

Også hjemmesidene har etablert seg som et viktig møtested for gravplassektoren. Årets første måned kan se tilbake på 15 % økning i trafikken sammenlignet med samme måned i 2020.

Dette viser at vi når ut til både gravplassmyndighetene, men også kommuner og bedrifter landet over.

Spydspiss

Fagbladet Gravplassen er fortsatt vår spydspiss, og et viktig kontaktpunkt med våre medlemmer.

Her kan du lese siste utgave av Gravplassen.

Bladet utgis fire ganger i året. Her nås medlemmene i Gravplassforeningen, landskapsarkitekter, bedrifter og de som har interesse av forvaltning av våre gravplasser.

Er du ikke medlem av Norsk forening for gravplasskultur, kan du bli det her.