LEDIG STILLING:

Anskaffelsesrådgiver

Søknadsfrist: 18. mai

Har du erfaring fra offentlig anskaffelser og kjennskap til offentlig innkjøpsregelverk? Vil du bidra til utvikling av anskaffelsesprosessen i Gravferdsetaten - både på et strategisk nivå, men også ved den praktiske gjennomføringen fra A til Å? Gravferdsetaten søker en dreven anskaffelsesansvarlig som evner å tenke helhetlig, men samtidig har øye for detaljer og forståelse for driften.

Søk stillingen her

Søknadsfrist: 18.05.2022 A

Arbeidsgiver: Oslo kommune

Stillinger: 1

Heltid / Deltid: Heltid

Ansettelsesform: Engasjement Stillingsprosent: 100

Stillingen inngår i avdeling gravplasser som har som hovedansvar å ivareta gjennomføring av gravferd, sørge for drift, vedlikehold og utvikling av gravplassarealer med tilhørende driftsbygninger og maskinpark som Gravferdsetaten har. Avdelingen har et mål om å være 100 % fossilfri og vil i den forbindelse gjennomføre anskaffelser av fossilfrie kjøretøy og maskiner, noe som den nye spesialrådgiveren vil bidra aktivt til. Du vil være involvert i prosesser på tvers av etaten, og vil få muligheter til å opparbeide deg en god innsikt i etatens ansvarsområder.

Kontaktinformasjon

Erik André, Fossavdelingsleder

Tlf: 911 40 503

Vi ser etter en dyktig fagperson som evner å jobbe både på et strategisk og operativt nivå, og trives like godt med teori som praksis. Vi ser for oss at du har relevant bakgrunn, god kjennskap til anskaffelsesregelverk og solid erfaring med gjennomføring av offentlige anskaffelser, gjerne fra Oslo kommune.

Stillingen er 100 % midlertidig engasjement i tre år, med mulighet for forlengelse.

Arbeidsoppgaver

  • Utarbeide og gjennomføre en anskaffelsesstrategi for Gravferdsetaten for å nå målene om å bli en fossilfri etat
  • Etablere porteføljestyring av etatens samlede anskaffelser
  • Bidra til videreutvikling av arbeidsprosesser og verktøy i anskaffelsesprosessen
  • Bidra til behovsvurderinger og utarbeidelse av kravspesifikasjoner
  • Gjennomføre anskaffelsesprosesser, i samarbeid med etatens fagpersoner
  • Etablere og utvikle samarbeid med andre etater om anskaffelsene
  • Være etatens faglige bindeledd til andre etater i Oslo kommune
  • Sikre erfaringsinnhenting og evaluering av anskaffelsene
  • Formidle planer og erfaringer internt i etaten, Oslo kommune og nasjonalt

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innen relevant fagområde. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formalkompetanse.
  • Solid erfaring med gjennomføring av offentlige anskaffelser og kjennskap til offentlig anskaffelsesregelverk
  • Ønskelig med erfaring fra ledelse av anskaffelsesprosesser fra A til Å
  • Gode IKT-brukerferdigheter og kjennskap til bruk av IKT-baserte anskaffelsesverktøy
  • Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper

  • Har godt overblikk og evner å se sammenhenger
  • Selvgående og løsningsorientert
  • Proaktiv og handlekraftig
  • Strukturert og systematisk
  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, samt formidlingsevner

Vi tilbyr

  • Et godt faglig og sosialt miljø med engasjerte kollegaer
  • Fleksitidsordning
  • Moderne kontorlokaler på Hasle med kantineordning
  • Pensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring
  • Stillingen avlønnes som spesialkonsulent II / seniorkonsulent, avhengig av kvalifikasjoner
  • Dekning av treningsavgift inntil kr. 6.000 per år

Om arbeidsgiveren

Gravferdsetaten skal ivareta Oslos behov for å håndtere våre døde på en verdig måte og skape attraktive, grønne gravplasser for oss levende. Etaten har mange spennende og utfordrende oppgaver. Vi skal både ivareta eksisterende og utvikle nye gravplasser, tilrettelegge for variert bruk samt legge grunnlaget for nye gravferdsformer.

Gravferdsetaten har 122 fast ansatte, men i sommersesongen er 300 medarbeidere i full aktivitet ute på gravplassene. Etaten er preget av mangfold, og vi ønsker å gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få beskjed om.

Søk stillingen her

Powered by Labrador CMS