LEDIG STILLING:

Daglig leder på Haslum krematorium

Søknadsfrist: Tirsdag 15. februar 2022.

Er du en trygg ledertype som vil ta ansvar for viktige samfunnsoppgaver?

Tar du nye utfordringer og liker å finne løsninger?

Vil du være en del av vårt team som legger til rette for at løpende oppgaver i forbindelse med drift av Haslum krematorium gjennomføres på en ryddig og verdig måte?

Haslum krematorium med livssynsåpne seremonilokaler ligger midt i Bærum og driftes av Bærum kommune. Krematoriet kan defineres som en bedrift hvor det for tiden er 4 årsverk. Her gjennomføres årlig ca. 650 gravferdsseremonier og ca. 1200 kremasjoner. De ansatte på krematoriet har en stor kontaktflate, med utstrakt dialog med brukere, byråer, publikum og gravplassene. Nærmeste overordnet er avdelingsleder for gravplassene og krematoriet.

Tiltredelse snarest mulig etter avtale.

Arbeidsoppgaver:

  • Være krematoriets daglige leder og ansvarlig for krematorielokalene med tilhørende uteareal, drift av krematorieovn og seremonirom
  • Ha god dialog med brukere, byråene og publikum samt godt samarbeid med gravplassene
  • Administrere oppgaver, noe forvaltning, saksbehandling og økonomioppfølging
  • Booking og fakturering av seremonilokaler og urnenedsettelser
  • Sørge for gode rutiner for utlevering av urner
  • Bistå ved kremasjoner og kunne gå inn i rollen som krematør
  • Utføre praktiske oppgaver ved krematoriet
  • Delta i utvikling av dagens rutiner og planlegging av fremtidig nytt krematorium
  • Daglig oppfølging av de ansatte og bidra til å skape et godt og trivelig arbeidsmiljø

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innen administrasjon og ledelse, eller relevant fagbrev og arbeidserfaring fra tilsvarende stilling
  • Gode kunnskaper innen digitale arbeidsverktøy
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Ansvarsfull og trygg i en rolle som daglig leder
  • Løsningsorientert og framoverlent
  • Strukturert og nøyaktig
  • Omgjengelig og har gode samarbeidsevner
  • Teknisk og praktisk anlagt

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Spennende og varierte oppgaver i et aktivt arbeidsmiljø
  • Stor kontaktflate både mot byråer, publikum og gravplassene
  • Arbeidstid kl. 8.00 - 15.30, med mulighet for fleksitidsordning etter avtale
  • Lønn og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler
  • Lønnes som driftsleder etter kompetanse og ansvar, for tiden fra kr 449.300 - 517 500
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Mulighet for medlemskap i bedriftsidrettslag
  • Kompetanseutviklingsstipend

Kontaktinformasjon:

Vidar Berg
Driftsleder
Telefon:
67 50 45 51

Kaia Gunby Berger
Avdelingsleder
Telefon:
67 50 52 92

Søknadsfrist: Tirsdag 15. februar.

Søk på stillingen her

Sammen skaper vi et godt og klimaklokt samfunn for våre nærmere 130 000 innbyggere, både i dag og i årene som kommer. Vi skaper rammer som bidrar til at de aller minste kan leke og lære og at de som trenger en hjelpende hånd får en hverdag preget av mestring, mening og verdighet. Vi gjør et bredt spekter av arbeidsoppgaver, og felles for oss alle er ønsket om å skape et samfunn som er godt å leve i. Bli med og sett spor.

Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25).

Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.

Powered by Labrador CMS